X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Informacyjna Agencja Radiowa

Reklamy

Ostatnia aktualizacja: 18.06.2012 10:39
Dotąd w Kijowie reklamy na billboardach były głównie po ukraińsku i czasem, ale o wiele rzadziej, po rosyjsku. Teraz, w związku z Euro 2012, pojawiła się fala reklam po angielsku.

Pierwszy ruszył do ataku jeden z największych ukraińskich producentów wody mineralnej. Za nim przyszli inni, na przykład, operatorzy telefoniczni.

/

Czasem dochodzi do sytuacji absurdalnych: w metrze reklamuje się producent oleju słonecznikowego zachęcając, że „Olkom in every home!”. Chyba że zadaniem tej reklamy nie jest dotarcie do obcokrajowca, który przyjechał na Euro 2012, a pozycjonowanie marki, jako zachodniej, europejskiej.

/

Oczywiście nie można zapominać o reklamie politycznej. Tu przoduje Julia Tymoszenko, której marka i tak jest rozpoznawalna na Zachodzie. Kibice wydają się jednak mało zainteresowani polityką.

/

Dziwne, że władze nie zdecydowały się na reklamę. Na przykład od lotniska do centrum można by powiesić bannery „Let’s love Ukraine” albo bardziej politycznie: „Party of Regions. Rule of law” lub „Victor Yanukovych. I fight for democracy.”. Przy tym ostatnim trzeba by jednak pilnować, aby chuligani nie zamazali słowa „for”.

Piotr Pogorzelski - Polskie Radio, Kijów