X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Informacyjna Agencja Radiowa

Gruz do podziwiania

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2013 12:18
6 ton gruzu w hiszpańskim pawilonie na czerwcowym Biennale w Wenecji. Hałda gruzu z Hiszpanii na czerwcowym Biennale w Wenecji. Autorką instalacji jest artystka z Saragossy, Lara Almarcegui. Pomysł, którego realizacja kosztować będzie 400 tys. euro, nie spodobał się mediom ani krytykom sztuki.

„Czy 6 ton cegieł, pobitego szkła, resztek tynku jest sztuką, czy hałdą śmieci?” – pytają krytycy. W hiszpańskim pawilonie najbliższego Biennale w Wenecji wysypany zostanie nie tylko gruz. Obok niego zalegną sterty cementu, piasku, aluminium...

Gruz
Gruz do podziwiania

Jak wyjaśnia Lara Almarcegui, celem instalacji jest odejście od wyidealizowanej wizji architektury. „Chce pokazać, jak wygląda budynek zanim zostanie skonstruowany i jak wyglądałby po zburzeniu. Chcę obalić wizję prezentacji domów, w której wszystko jest piękne i wypolerowane” – uzasadnia artystka, która zasłynęła niedawno w Hiszpanii próbą zważenia znanych budynków oraz całego miasta. Mimo krytyk jej instalacja zostanie pokazana na Biennale. Teraz można ją glądać w madryckiej Casa de America. Artystka argumentuje, że zmniejszyła koszt instalacji do połowy. Według pierwszych wyliczeń, transport i prezentacja miały  kosztować 800 tys. euro. 

Artystka
Artystka na tle swojego "dzieła"
Zobacz więcej na temat: IAR