Konkurs Wieniawskiego - 4. dzień przesłuchań, sesja poranna [WIDEO]

Ostatnia aktualizacja: 11.10.2022 14:20
11 października jest czwartym dniem przesłuchań 1. etapu 16. Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. Henryka Wieniawskiego. Zapraszamy do obejrzenia zapisu wideo porannej sesji, którą transmitowaliśmy na naszej stronie internetowej.
Adam Suska podczas 1. etapu 16. Konkursu Wieniawskiego
Adam Suska podczas 1. etapu 16. Konkursu WieniawskiegoFoto: print screen z YT

Zobacz wideo:

[YouTube Wieniawski Society]

Wtorek 11.10

I etap | sesja poranna:

9.30 Adam Suska, Polska
fortepian: Michał Francuz

  • J. S. Bach – Grave & Fuga z Sonaty nr 2 a­-moll, BWV 1003
  • N. Paganini – Kaprys a-­moll op. 1 nr 7
  • H. Wieniawski – Kaprys As-­dur op. 10 nr 7 La Cadenza
  • L. van Beethoven – Sonata nr 10 G­-dur, op. 96, cz. IV Poco Allegretto
  • H. Wieniawski – Fantazja na tematy z opery Ch. Gounoda Faust, op. 20

10.25 Sulamita Sara Ślubowska, Polska
fortepian: Maciej Słapiński

  • J. S. Bach – Chaconne z Partity nr 2 d­-moll, BWV 1004
  • H. Wieniawski – Kaprys Es-­dur op. 10 nr 5 Alla Saltarella
  • N. Paganini – Kaprys Es­-dur op. 1 nr 23
  • L. van Beethoven – Sonata nr 10 G­-dur, op. 96, cz. IV Poco Allegretto
  • H. Wieniawski – Fantazja na tematy z opery Ch. Gounoda Faust, op. 20

11.15 przerwa

11.45 Max Tan, USA
fortepian: Michał Francuz

  • J. S. Bach – Chaconne z Partity nr 2 d­-moll, BWV 1004
  • N. Paganini – Kaprys E­-dur op. 1 nr 9 La chasse
  • H. Wieniawski – Kaprys Es­-dur op. 10 nr 5 Alla Saltarella
  • L. van Beethoven – Sonata nr 10 G-­dur, op. 96, cz. IV Poco Allegretto
  • H. Wieniawski – Fantazja na tematy z opery Ch. Gounoda Faust, op. 20

12.30 Belle Ting, Austria
fortepian: Michał Francuz

  • J. S. Bach – Chaconne z Partity nr 2 d-­moll, BWV 1004
  • H. Wieniawski – Kaprys H-­dur op. 10 nr 2 La Vélocité
  • N. Paganini – Kaprys A-­dur op. 1 nr 21
  • L. van Beethoven – Sonata nr 10 G­-dur, op. 96, cz. IV Poco Allegretto
  • H. Wieniawski – Fantazja na tematy z opery Ch. Gounoda Faust, op. 20