Telewizory wychodzą z mody? Spada sprzedaż, "dla branży nadchodzą wymagające miesiące" W Polsce sprzedaje się coraz mniej telewizorów. W ostatnim kwartale ubiegłego roku spadek wyniósł niemal 20 proc. rok do roku - wynika z danych firmy GfK. W całym 2022 r. spadek nie był już tak duży, gdyż wyniósł 1,4 proc. Zmalała również wartość sprzedaży - o 3,1 proc. w całym 2022 roku i o 21,5 proc. w samym IV kwartale. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA sprzedaż detaliczna sprzedaż telewizor
Przyszłość mają proste odbiorniki TV Konsumenci coraz chętniej sięgają po duże telewizory, ale nie wszyscy chcą płacić za dodatkowe usługi smart TV, czyli za dostęp do internetu i możliwość korzystania z aplikacji. Dlatego w tym roku na rynku dominować będą raczej duże odbiorniki z podstawowymi funkcjami, które będą przyciągać klientów atrakcyjną ceną. Zobacz więcej na temat: telewizor tv