Pierwszego dnia festiwalu zapraszamy na międzynarodową konferencję biznesową, skupioną wokół innowacyjnych treści audiowizualnych i najnowszych trendów w branży. Udział w niej wezmą m.in.:
- Oscar Colombo, Branded Content Media Consultant illycaffè (Włochy),
- Lovisa Sunnerholm, PR Manager Electrolux EMEA i producent wykonawczy filmu „The Next Black” (Szwecja)
- Villads Broe Spangsberg, Senior Art Director Lego (Dania)
- Amanda Farnsworth, redaktor BBC News (Wielka Brytania)
- Robert Pratten, dyrektor generalny Transmedia Storyteller (Wielka Brytania).
Drugi dzień imprezy rozpocznie się od pierwszych w Europie Środkowo-Wschodniej targów treści interaktywnych i crossmedialnych. Dla twórców to wyjątkowa szansa na zaprezentowanie swoich projektów przed przedstawicielami znanych na całym świecie marek. Dla brandów - możliwość odnalezienia jedynego w swoim rodzaju projektu, który pomoże w ich promocji. Projekty będą oceniane przez redaktorów zamawiających z BBC, Channel 4, France Televisions, Telefrance, ZDF oraz przez twórców gier (Techland), natomiast projekty z potencjałem komercyjnym ocenią przedstawiciele marek takich, jak PepsiCo, L’Oreal, Allegro czy PayU. W tym roku napłynęło do nas aż 75 zgłoszeń z sześciu kontynentów!
Drugiego dnia zapraszamy również na pokazy filmowe. W tym roku zaprezentowane zostaną dwa filmy zrealizowane na potrzeby marek: Electrolux „The Next Black” oraz „A Small Selection Of The World” Illy Caffè.
Wstęp na targi oraz pokazy filmowe jest bezpłatny. Bilety na konferencję można zakupić na stronie www.filmteractive.eu
MS.mat.pras