Reklamy wideo w gazecie

Ostatnia aktualizacja: 18.09.2009 13:00
Wnętrze magazynu kryje małe elektroniczne ekrany

Do kiosków w Los Angeles i Nowym Jorku  trafił pierwszy magazyn z reklamami wideo. Wnętrze gazety kryje małe elektroniczne ekrany.

Pionierem na tym polu okazał się tygodnik "Entertainment Weekly".  Choć na pozór magazyn wygląda zwyczajnie, wewnątrz niego znajduje się tekturowa wkładka z wyświetlaczem wielkością zbliżonym  do rozmiarów przeciętnego wyświetlacza w telefonie komórkowym.  Filmiki, podobnie jak grająca kartka z życzeniami, uruchamiają się automatycznie w momencie odwrócenia strony. Mechanizm  jest wyposażony w baterię, która pozwala na 40 minut odtwarzania. Baterię można wielokrotnie ładować. Na monitorze możemy zobaczyć reklamy popularnego napoju i zwiastuny programów telewizyjnych.

Projekt umieszczania reklam w gazecie jest dużo droższy niż drukowane reklamy. Jednak w obliczu kryzysu na rynku kolorowych magazynów, wydawcy szukają nowych sposobów na pozyskanie reklam i dotarcie do klientów.

mk

źródło: news.bbc.co.uk/IAR

Zobacz więcej na temat: IAR telefony komórkowe
Czytaj także

Reklama już nigdy nie zasłoni okna w twoim bloku

Ostatnia aktualizacja: 01.12.2009 11:19
Koniec z wieszaniem reklam wielkopowierzchniowych na budynkach mieszkalnych.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Zlecanie komentarzy w sieci będzie pod nadzorem

Ostatnia aktualizacja: 10.05.2010 07:24
W Radzie Reklamy trwają prace nad przepisami, które mają uregulować sprawę coraz częstszych w Internecie zamawianych pozytywnych komentarzy o produktach i usługach - informuje "Dziennik Polski".
rozwiń zwiń
Czytaj także

Reklama: zagraniczne gwiazdy lepsze od polskich?

Ostatnia aktualizacja: 23.04.2010 08:14
Polskim firmom opłaca się angażować do kampanii reklamowych zagranicznych, rozpoznawalnych artystów, choć trzeba im płacić po kilka milionów dolarów - informuje "Puls Biznesu". Lista zagranicznych celebrytów w polskich reklamach wydłuża się. Zaczął Jean Reno i piwo EB, potem Sophia Loren reklamowała makaron Malma. Później podobnych reklam oglądaliśmy więcej.
rozwiń zwiń
Czytaj także

Druga fala kryzysu: branża reklamy tylko czeka

Ostatnia aktualizacja: 07.07.2010 12:17
Branża reklamowa czuje przez skórę, że szykuje się kolejna fajna kryzysu na polskim.
rozwiń zwiń