Nowoczesny e-marketing. Uzależnia od robienia zakupów?
Zaproszeni do studia Czwórki eksperci twierdzili, że to możliwe. - Najczęściej działa to na osoby samotne. Zakupy są często odskocznią od szarej rzeczywistości. Ci, którzy nie spędzają czasu w gronie znajomych, wypełniają go w inny sposób, np. wkładając do koszyka niepotrzebne produkty - mówił Łukasz Świrgał z CEO Brandwise.
Mamy potrzebę istnienia w społeczności, galerie handlowe dają nam to złudzenie Łukasz Świrgał
Dlaczego dajemy się nabrać na techniki sprzedażowe?
Alexandara Potrykus-Wińcza z Mood Media wyjaśniała, że w galeriach handlowych jest po prostu przyjemnie. - Zwłaszcza jesienią i zimą, kiedy za oknem szaro i brakuje nam słońca. Galeria handlowa daje dużo sztucznego światła, otoczkę miłej i ciekawej atmosfery, oprócz zakupów możemy miło spędzić tam czas, zjeść, coraz częściej skorzystać z oferty kulturalnej - wyliczała.
zdjęcie ilustracyjne
Dobre, bo polskie? Dlaczego warto wybierać lokalny produkt?
Tymczasem jak przekonuje Artur Niewrzędowski, ambasador akcji "Wybieram 590" i Jacek Kowalczyk z firmy Grand Thorton przekonują do kupowania lokalnych produktów. - Z każdej złotówki z zakupu produktu wyprodukowanego w Polsce, w rodzimym budżecie zostaje 79 groszy. Zamożność nas wszystkich zależy od naszych konsumenckich decyzji zakupowych. Wybierając lokalny produkt, budujemy stabilność gospodarczą kraju, w dodatku to ekologiczne - wyjaśniali.
Jak robić rozsądne zakupy? Kto jest bardziej podatny na sugestie specjalistów sprzedaży: kobiety, czy mężczyźni? Jak działają na nas muzyka i zapachy? Jak działa reklama w sieci? Więcej na ten temat w nagraniu.
***
Tytuł audycji: Czat Czwórki
Prowadzi: Piotr Firan
Goście: Alexandara Potrykus-Wińcza (Mood Media), Łukasz Świrgał (CEO Brandwise)
Data emisji: 2.12.2019
Godzina emisji: 15.08
ac