Opis |
Niesamowity, postapokaliptyczny klimat, kapitalny gameplay i urzekający projekt lokacji to - zdaniem gospodarza audycji - tylko kilka z wielu zalet gry. W ciągu ostatnich lat otrzymaliśmy rozszerzenia, dodatkową zawartość, a twórcy cały czas udoskonalali swoje dzieło dbając o fanów. - To była nie tylko rewolucja Techlandu, ale też moja. Przy produkowaniu tego tytułu była świetna zabawa, dostarczyliśmy mega dużo rozrywki graczom, którzy są z nami do dzisiaj - wspominał gość Czwórki Kornel Jaskuła. - Dziś jesteśmy u progu zaprezentowania naszego najbardziej ambitnego, wszechstronnego i największego dotychczas tytułu, czyli "Dying Light 2".
"Dying Light 2" ma pojawić się w 2020 roku. Jak podkreślał rozmówca Jeffreja, twórcy starali się podejść "na świeżo" do tego tytułu i to się udało. Jak tworzono zarówno pierwszą jak i drugą część? Na co stawiano? W rozmowie przybliżamy wam proces powstawania gry, opowiadamy o nowinkach i zmianach, a także fabule gry, nie zabrakło także ciekawostek. Co zrobiliby pracownicy Techlandu, gdyby naprawdę zaatakowały ich zombie? O tym także w nagraniu rozmowy ze studia Czwórki.
W programie także tradycyjnie dużo dobrych soundtracków, a Mateusz Kulik, jak co tydzień, przygotował kalendarium gracza.
***
Tytuł audycji: Strefa gamingu
Data emisji: 14.07.2019
Godzina emisji: 12.08
|