Łatanie produktu. O polityce wydawniczej gier
Dożyliśmy czasów, w którym polityka wydawnicza gier uległa drastycznej zmianie. Twórcy często nastawiają się na długofalowy zysk, nawet jeżeli ich produkcja nie do końca spełniła oczekiwania graczy.
zdjęcie ilustracyjneFoto: allinonemovie/pixabay.com
Tytuł |
Łatanie produktu. O polityce wydawniczej gier |
Prowadzący |
Łukasz JeffreJ Chmiel |
Opis |
Wydawanie półproduktu i natychmiastowe łatanie go po premierze, podział na mniej i bardziej bogate wydania, DLC, mikrotransakcje nie raz wprawiają graczy w zakłopotanie. Dlaczego obecnie twórcy decydują się na takie zabiegi zamiast dopracować swój produkt i wydać go w formie kompletnej gry? Jak gracze mogą wpłynąć na decyzje deweloperów bojkotując ich najnowsze dzieło? Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Rafałem Kurczyńskim.
W audycji także kalendarium gracza przygotowane przez Mateusza Kulika.
***
Tytuł audycji: Strefa gamingu
Data emisji: 1.12.2019
Godzina emisji: 12.08
kul
|
Goście |
Rafał Kurczyński |
Playlista |
|
Tagi |
|