Celem Too Good To Go jest walka z marnowaniem żywności poprzez łączenie klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 roku i od tamtej pory zyskała ponad 13 milionów użytkowników w 13 krajach.
Too Good To Go działa na zasadach podobnych do funkcjonowania innych aplikacji do zamawiania posiłków. Umożliwia ona kupowanie jedzenia, którego restauracje, hotele czy cukiernie nie zdążyły sprzedać w ciągu dnia. Klient kupuje tzw. "paczkę niespodziankę" (nigdy nie wiadomo, jakie jedzenie, jakie produkty zostaną niesprzedane), w której jest niesprzedane tego dnia jedzenie i płaci za nie około jednej trzeciej ceny.
Too Good To Go włącza się w #WorldFoodDay. Daje klientom możliwość przekazania datku na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności za pomocą aplikacji. Dzięki temu firma chce zaznaczyć, że niemarnowanie jedzenia jest także ruchem walczącym z głodem na świecie. Dodatkowo każdy z klientów może wesprzeć misję Banków Żywności polegającą na pozyskiwaniu jedzenia i dystrybucji na rzecz najbardziej potrzebujących.
aj