Kampania rozpoczęła się w maju 2021 roku. Działania skierowane do studentów są prowadzone za pomocą profili w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook) oraz poprzez bezpośrednią promocję ze wsparciem Samorządów Studenckich i Studenckich Kół Naukowych. Informacje dla studentów są przekazywane w sposób przystępny, w formie praktycznych porad i rozwiązań.
W ramach projektu realizowane będą również cykle webinariów, prowadzone w formie transmisji na żywo na Instagramie oraz Facebooku, współpraca z influencerami docierającymi do studentów kierunków technicznych oraz pozycjonowanie ekspertów w mediach.
„Patrząc na wyniki przeprowadzonych przez nas badań, edukacja studentów w zakresie zdrowego odżywiania jest niezwykle potrzebna. Rzadko kiedy w komunikatach dotyczących zdrowego odżywiania zwraca się uwagę na tę grupę odbiorców, dlatego też chcieliśmy się skupić w szczególności na niej. Połączenie doświadczenia z rzetelną wiedzą opartą na badaniach naukowych pozwoliło stworzyć kampanię odpowiadająca na problemy tej grupy wiekowej” - mówi dr. hab. n. o zdr. Mariusz Panczyk – opiekun kampanii.
aj/mat.prasowe