Logo Polskiego Radia
Trójka
Paula Golonka 25.01.2013

Internetowy handel na wyciągnięcie ręki

- Są towary, przy zakupie których niezwykle ważny jest osobisty kontakt z klientem oraz możliwość obejrzenia. Nie wszystkie firmy muszą więc sprzedawać swoje dobra przez internet - mówi Andrzej Pająk ("Chip").

Wartość handlu internetowego systematycznie rośnie. Przybywa firm, które sprzedają swoje usługi i produkty za pomocą sieci.

Mateusz Gordon z firmy Gemius przekonuje, że stworzenie własnego sklepu w sieci, nie jest wcale trudne. - Istnieją gotowe platformy do ich tworzenia, przy wyborze dobrze jest zapoznać się z opiniami użytkowników. Ważny jest dobór szaty graficznej oraz opisy produktów, wyszukiwarki doceniają unikalne treści - podpowiada.

Zdaniem Andrzeja Pająka z magazynu internetowego "Chip" decyzja o założeniu sklepu internetowego zależy od rodzaju produktów i usług, które się sprzedaje. - Nie można być firmą i nie być w internecie, ale już niekoniecznie trzeba przez ten internet sprzedawać - wyjaśnia w rozmowie z Damianem Kwiekiem.

Jaką zaletę mają produkty cyfrowe? Kto kupił Ivonę i co zaatakował wirus Gozi, a także kto gra Steve'a Jobsa w kinowym filmie dowiesz się słuchając całej "Cyber Trójki", w której nie zabrakło także nowinek ze świata nowych technologii.

Na audycję, którą przygotowuje dla Państwa Damian Kwiek, zapraszamy w każdy piątek o godz. 18.10.