Jedynka
migrator migrator
23.02.2010
Pomyliłeś się w przelewie? Zwrot może trwać kilka tygodni.
Jeżeli zapomnimy zapłacić rachunek np. za telefon, to operator szybko o zaległościach nam przypomni. A co w przypadku, gdy wpłacimy za dużo?
Posłuchaj
-
2010.02.23 1 zwrot1
-
2010.02.23 2 zwrot2
Czytaj także
Małgorzata Rothert, Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie tłumaczy, że w takiej sytuacji firma, która na swoje konto otrzymała nienależną kwotę powinna ją zwrócić niezwłocznie. Nawet bez interwencji klienta.
Jednak w przypadku, gdy to my zwracamy się z prośbą o zwrot nadpłaconej kwoty, bo firma tego nie zauważyła, niewykluczone, że będziemy musieli przedstawić np. potwierdzenie dokonania przelewu wyjaśnia Małgorzata Rothert.
Firma ma jednak obowiązek zwrócić pieniądze jak najszybciej i nie może nam tego odmówić, chociażby tłumaczeniem, że środki zostaną przeznaczone na pokrycie kolejnych rachunków.
Jeżeli Państwo również mają problem np. w kontaktach z bankiem, czy inną instytucją i chcieliby Państwo podzielić się swoją historią, prosimy o kontakt - biznes@polskieradio.pl.