Logo Polskiego Radia
Jedynka
migrator migrator 14.05.2010

Portale społecznościowe - wymóg teraźniejszości?

Portale społecznościowe to narzędzie do promowania się firm

Coraz więcej firm, aby dotrzeć do klientów wykorzystuje serwisy społecznościowe, czyli internetowe miejsca spotkań. Reklamują się tak banki, firmy odzieżowe, spożywcze czy telekomunikacyjne. Trudno znaleźć branżę, która nie byłaby obecna np. na facebook’u.

Portale społecznościowe stają się nie tylko źródłem rozrywki, ale narzędziem, które wykorzystują firmy do promowania swoich produktów i marek. Poza tym, firmy mogą wysyłać swoje informacje do wybranej grupy konsumentów, np. o promocjach. Także mają bezpośredni odzew, jak ich produkt jest przyjmowany przez konsumentów.

Są też ciemne strony dla firm, bo jeśli konsumenci nie są zadowoleni z produktu, to rozgłaszają to na portalu.

Więcej informacji na ten temat na stronie internetowej: www.polskieradio.pl/abc