Jedynka
Piotr Grabka
17.05.2012
Uważaj co podpisujesz
Dziś obchodzony jest Światowy Dzień Telekomunikacji. O dobrych i złych stronach działalności operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej mówiła w Jedynce Małgorzata Cieloch, rzeczniczka Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Glow Images/East News
Posłuchaj
-
Rozmowa z Małgorzatą Cieloch, rzeczniczką Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Czytaj także
Rocznie polscy rzecznicy konsumentów dostają średnio ok. 40 tysięcy skarg na usługi firm telekomunikacyjnych. Zgodnie ze słowami Małgorzaty Cieloch dotyczą one przede wszystkim zawyżonych rachunków, problemów z kontaktem z operatorem, zmiany warunków umowy w trakcie jej trwania oraz problemów z wypowiedzeniem umowy.
Gość "Czterech pór roku" zauważył jednocześnie, że rosnąca konkurecja na rynku wpływa na lepszą jakość ofert. - Klienci bardzo często dostają rozbudowane pakiety, jest niższa cena i dużo krótsze terminy obowiązywania umów.
O nieuczciwych praktykach niektórych operatorów, zmieniającym się rynku telekomunikacyjnym i prawach konsumenta - dowiesz się z nagrania audycji.
Rozmawiała Sława Bieńczycka.
pg