Logo Polskiego Radia
IAR
Anna Borys 27.07.2012

Upadające biura podróży i linie lotnicze to chleb powszedni

Klienci biur podróży są w lepszej sytuacji niż pasażerowie linii lotniczych - mówi sekretarz generalny Polskiej Izby Turystyki Tomasz Rosset.
Samolot OLT - Expres.Samolot OLT - Expres.OLT - Expres
Posłuchaj
  • Sekretarz generalny Polskiej Izby Turystyki Tomasz Rosset (IAR)
  • Sekretarz generalny Polskiej Izby Turystyki Tomasz Rosset (IAR) 1
  • Sekretarz generalny Polskiej Izby Turystyki Tomasz Rosset (IAR) 2
Czytaj także

wierdzi on, że branża spodziewała się kłopotów OLT - Express, dlatego, że spółka oferując bardzo niskie ceny przelotów nie mogłaby osiągnąć rentowności. Tomasz Rosset twierdzi, że linie lotnicze nie mają gwarancji, które posiadają biura turystyczne.

Tomasz Rosset twierdzi, że upadłość kilku biur podróży i linii lotniczej nie jest niczym nadzwyczajnym. Wylicza, że od początku roku w Europie upadło 10 linii lotniczych, a w samej wielkiej Brytanii od początku lipca upadłość ogłosiło kilkanaście biur.
Sekretarz generalny Polskiej Izby Turystyki radzi, by w przyszłości wystrzegać się ofert po podejrzanie niskich cenach.
Tomasz Rosset radzi też, by sprawdzić historię firmy i opinie osób, które korzystały w jej usług.