Logo Polskiego Radia
Czwórka
Agnieszka Gierczak 10.12.2010

Kolejny wzrost słuchalności Trójki!

Trójka odnotowała kolejne rekordy zarówno jeśli chodzi o zasięg dzienny, jak i udziały w czasie słuchania.
Budynek Programu 3 przy ulicy Myśliwieckiej 357Budynek Programu 3 przy ulicy Myśliwieckiej 3/5/7PAP/Paweł Kula

Bardzo dobry wynik w badaniu zasięgu nastąpił w grupie 20-40 lat, wynosi on 9,4% i jest to najwyższy wynik w historii badań. Rekordowy wynik słuchalności Trójka odnotowała także w grupie 16-49 lat i wynosi on 9,3%. Lepsze wyniki w stosunku do poprzedniej fali badań nastąpiły także w grupach 15-75 lat i 40-75 lat i wynoszą odpowiednio 8,8% (wzrost o 0,2 pkt proc.) i 9,4% (wzrost o 0,3pkt proc).

W udziałach w czasie słuchania, dobry wynik Trójka uzyskała w grupie 20-40 lat. Wyniósł on 7,7% i jest to kolejny rekord w historii badań. W grupie 16-49 lat nastąpił wzrost o 0,2 pkt proc. w stosunku do poprzedniej fali i aż o 0,9 pkt proc. w porównaniu do ubiegłego roku i wynik wynosi obecnie 7,8%, oscylując wokół tegorocznego rekordu (7,9%). Blisko rekordowego wyniku jest również udział w czasie słuchania wśród słuchaczy w wieku 15-75 lat i wynosi 7,6% (wzrost o 0,2 pkt proc. w porównaniu do ubiegłego kwartału i o 0,6 pkt proc. więcej niż w 2009 roku).

tagi: Trójka