Logo Polskiego Radia
Trójka
migrator migrator 11.06.2008

Kolekcja kabaretów w Polityce

POLITYKA w środę 4 czerwca wprowadziła na rynek 15 częściową Kolekcję Polskich Kabaretów w formie książek z dołączonymi do nich płytami DVD. Łącznie to ponad 15 godzin rozrywki w najlepszym wydaniu.

Każda płyta to wybór znakomitych scenek, skeczy, piosenek i monologów wybranych według tematycznego klucza przez Artura Andrusa - dziennikarza radiowej Trójki, artysta kabaretowy, komentator "Szkła kontaktowego".

W każdej książce znajdują się jego opowieści i komentarze. Biografie artystów i notki encyklopedyczne przygotowała Teresa Drozda, a materiały audiowizualne pochodzą w większości z telewizyjnej Dwójki.

Na płytach można obejrzeć wykonawców z wszystkich pokoleń polskiego kabaretu. Jest tu coś dla wielbicieli Kabaretu Starszych Panów czy Kabaretu Dudek, jak i dla tych, którzy siedząc w najweselszym baraku bloku wschodniego, śledzili sceniczne występy Kabaretu pod Egidą, Teya, Wojciecha Młynarskiego, Stanisława Tyma.

Zadowoleni powinni być także fani młodszych, ale już uznanych kabaretów jak chociażby Kabaret Moralnego Niepokoju czy Ani Mru Mru czy Macieja Stuhra.

''

Kolekcję polskich kabaretów rozpoczęliśmy w środę (4.06.2008) tomem „Z ziemi polskiej i do Polski”, poświęconym Polakowi-emigrantowi i losowi obcokrajowca mieszkającemu nad Wisłą.

Wśród wykonawców znajdują się m.in.: Janusz Gajos, Wiesław Gołas, Piotr Fronczewski, Wojciech Pszoniak, Kinga Preiss, Elita, Kabaret Moralnego Niepokoju, Ani Mru Mru, Tey, Grupa MoCarta. W sumie ponad 70 minut dobrej zabawy. Pierwszy tom Kolekcji został dołączony do części nakładu „Polityki”. Łączna cena tygodnika i pierwszego tomu w promocyjnej cenie wyniosła 14,50 zł.

Kolejne tomy "Kolekcji polskich kabaretów” w cenie 24,99 zł będą trafiać do sprzedaży kioskowej co tydzień, zawsze w środę.

Całą Kolekcję można już nabyć w formie subkrybcji w sklepie internetowym Polityki.

Sprzedaż Kolekcji Polskich Kabaretów wspiera kampania promocyjna w telewizji : TVN24, TVN, Polsat, TVP, w radiu : Jedynce, Trójce, Radiu PIN i TOK FM, w internecie : onet.pl, wp.pl oraz wirtualnemedia.pl oraz strony poświęcone kabaretom. Za kreację odpowiadają dział promocji POLITYKI i Adah Advertising , a za zakup mediów Starcom.