Logo Polskiego Radia
Czwórka
Karina Duczyńska 10.06.2011

Rośnie słuchalność Czwórki - Radia z Wizją

Najnowsze badania pokazują wyraźnie, że Czwórka – Radio z Wizją stale poprawia wyniki słuchalności. Największy, bo niemal aż trzykrotny wzrost odnotowano w grupie słuchaczy między 15 a 25 rokiem życia.
Rośnie słuchalność Czwórki - Radia z Wizją

Czwórka zwiększyła zasięg dzienny w głównych grupach wiekowych, w stosunku do badania z tego samego okresu ubiegłego roku.

W grupie ogólnej 15-75 lat wynosi on 0,7% (wzrost o 0,4 pkt proc.), w grupach 20-40 i 16-49 lat wynosi odpowiednio 1,1% i 0,9% (w obu grupach wzrost o 0,5 pkt proc), a w grupie powyżej 40 roku życia – 0,2% (wzrost o 0,2 pkt proc.).

Największy skok odnotowano w grupie słuchaczy pomiędzy 15 a 25 rokiem życia – zasięg dzienny to obecnie 1,2%, co oznacza prawie trzykrotny wzrost – aż o 0,8 pkt proc.

Poprawił się również udział w czasie słuchania radiowej Czwórki. Porównując do fali marzec – maj 2010, wartość wskaźnika udziału wzrosła w grupach 15-75 lat, 16-49 lat i 20-40 lat (wynoszą one odpowiednio: 0,4% – wzrost o 0,2 pkt proc., 0,6% – wzrost o 0,4 pkt proc. i 0,7% – wzrost o 0,4 pkt proc.). Znów najwyższy, prawie trzykrotny wzrost dotyczy grupy 15-25 lat: udział w tej grupie zwiększył się o 0,5 pkt proc. i wynosi obecnie 0,8%.

Badanie: Radio Track SMG/KRC Millward Brown (marzec 2011 – maj 2011)

(kd)