Logo Polskiego Radia
Czwórka
Katarzyna Kucharska 11.10.2011

Czwórka ma coraz więcej słuchaczy!

Czwórka – Radio z Wizją nieustannie poprawia wyniki słuchalności. Spośród polskich stacji radiowych ma także najaktywniejszych fanów na portalu społecznościowym Facebook.
Czwórka ma coraz więcej słuchaczyźr. mediarun.pl

Według aktualnej fali badań Radio Track (lipiec 2011:wrzesień 2011) Czwórka – Radio z Wizją może się pochwalić dziennym audytorium na poziomie 239 tys. osób – w porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku zyskała 125 tys. słuchaczy i tym samym zwiększyła zasięg dzienny (odstetek osób, które w ciagu dnia choćby przez chwilę miały kontakt z daną stacją) w grupie ogólnej 15-75 lat z 0,38 proc. do 0,79 proc.

Czwórce kibicują szczególnie przedstawiciele młodej generacji: ponad 3/4 z nich nie przekroczyło 35 lat. Aktualny zasięg dzienny w tej grupie wynosi już obecnie 1,5 proc. vs. 0,7 proc., a udziały w czasie słuchania 0,94 proc. vs. 0,56 proc. Tak imponującą dynamiką (110 proc. w przypadku zasięgu i ponad 69 proc. w przypadku udziałów w rynku) nie może się pochwalić żadna inna rozgłośnia adresowana do młodego pokolenia.

Z kolei wg najnowszego raportu Mediarun za wrzesień 2011, dotyczącego aktywności branż na Facebooku, w ciągu miesiąca na profilu Czwórki pojawiło się ponad 28 tysięcy komentarzy jej słuchaczy i widzów. Tym samym fani Programu 4 Polskiego Radia zajęli pierwsze miejsce w rankingu pod względem aktywności. Spośród całej czwórkowej społeczności, liczącej ponad 57 tysięcy fanów, zaangażowani stanowią aż 15,24 proc. – co znacznie dystansuje profile konkurencyjnych, komercyjnych stacji.

/

Porównajcie liczbę Fanów profilu Czwórki z liczbą Fanów innych stacji radiowych, a także ich poziom aktywności. Dziękujemy Wam za to, że jesteście z nami!!!

Ranking został stworzony na podstawie danych dostarczanych przez system Napoleon autorstwa firmy CheeseCat, który codziennie analizuje jednocześnie ruch na ponad 15 tysiącach polskich i największych zagranicznych stronach na Facebooku. Cały raport można przeczytać na stronie mediarun.pl

Czwórka