Logo Polskiego Radia
PAP
Tomasz Kamiński 07.07.2010

Druga fala kryzysu: branża reklamy tylko czeka

Branża reklamowa czuje przez skórę, że szykuje się kolejna fajna kryzysu na polskim.

Branże reklamowa boi się drugiej fali kryzysu - ujawnia "Dziennik Gazeta Prawna". Na początku roku branża reklamowa dość optymistycznie podchodziła do prognoz. Ale rzeczywistość okazała się bardziej ponura.

Słaby popyt konsumentów nie zachęca reklamodawców do dużych kampanii. Większość postępuje raczej ostrożnie i obserwuje rozwój sytuacji na rynku.

Taka sytuacja jest oczywiście niekorzystna dla domów medialnych. W drugim półroczu firmy mogą zmniejszyć swoje budżety reklamowe w związku z drugą falą kryzysu. Pytani przez gazetę analitycy i specjaliści mają różne zdania, ale nikt nie tryska optymizmem.

Drugi kwartał tego roku był dobry w reklamie jedynie dla internetu i stacji telewizyjnych - kończy "Dziennik Gazeta Prawna".