Logo Polskiego Radia
IAR
Tomasz Kamiński 26.04.2011

Niezły pasztet, loteria bez terminu zakończenia

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał spółkę Drosed za zachęcanie do udziału w loterii bez informacji o terminie jej zakończenia.
Niezły pasztet, loteria bez terminu zakończeniaSXC
Posłuchaj
  • Agnieszka Majchrzak: Informacje na opakowaniach z pasztetem mogły zachęcać do udziału w loterii, która się skończyła
Czytaj także

Drosed - producent przetworów mięsnych, między innymi pasztetów, reklamował na opakowaniach produktów Wielką Loterię Drosed, w której można było wziąć przez wysyłanie smsa pod wskazany numer.

Agnieszka Majchrzak z biura prasowego UOKiK-u podkreśla jednak, że pasztety z informacjami o promocji można było kupić również po zakończeniu loterii. W rezultacie część klientów mogła zostać zachęcona do zakupu produktów firmy perspektywą wzięcia udziału w loterii, która już się zakończyła.

Nałożona przez UOKiK kara ponad 117 tysięcy złotych nie jest ostateczna - firma może się od niej odwołać do sądu.

IAR/tk