Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Anna Borys 05.10.2011

Palisz? Musisz to zobaczyć...

Jeśli chcesz komuś pomóc rzucić papierosy, poleć mu naszą galerię...
Palisz? Musisz to zobaczyć...www.boredpanda.com

Kiedy palacz natrafi na reklamę antynikotynową zazwyczaj jego reakcja jest następująca: "Palenie może nie jest fajne, ale żadna kampania nie sprawi, że rzucę, to tylko strata czasu i pieniędzy". Oczywiście pojedyncza reklama niczego z dnia na dzień nie zmienia; natomiast krok po kroku buduje świadomość, że palenie jest bardzo szkodliwe. Zatem być może - zgodnie z zasadą, że nie merytoryczna wartość argumentu, lecz ilość powtórzeń ma wpływ na decyzję - kampanie antynikotynowe jednak zmieniają coś głęboko w Twojej świadomości.

To wymaga czasu. Ale pewnego dnia możesz dojść do wniosku: "palenie jest na prawdę głupie, rzucam!!!". Może Ci się wydawać, że to Twój pomysł; na prawdę jednak trudno przecenić wpływ, jaki na Twoją decyzję wywarły kampanie antynikotynowe.

Jeśli chcesz komuś pomóc rzucić palenie, poleć mu tę galerię.

Zdjęcia pochodzą z serwisu www.boredpanda.com

ab