Logo Polskiego Radia
IAR
Anna Borys 01.03.2013

Afera z koniną: ktoś robi Polsce czarny PR

Afera mięsna jest wynikiem czarnego PR-u, który ma na celu zniszczenie dobrego wizerunku polskiej żywności - uważa Bohdan Wyżnikiewicz z Instytutu Badań Nad Gospodarką Rynkową.
Afera z koniną: ktoś robi Polsce czarny PRGlow Images/East News

Jego zdaniem, konkurencja nie śpi, dlatego afera z koniną w wołowinie z dnia na dzień przybiera na rozmiarach, choć nie ma powodów do niepokoju.

Bohdan Wyżnikiewicz uważa jednak, że afera mięsna nie będzie miała większych konsekwencji dla naszej gospodarki, bo rolnictwo to nie tylko mięso.
Tymczasem przedsiębiorcy już zapowiedzieli, że będą działać na wszelkich możliwych frontach, aby udowadniać najwyższą jakość polskiej żywności. W szczególności będą chcieli przebijać się do mediów, w których najgłośniej się ich atakuje. To głównie o media z Czech, Słowacji, Litwy i Niemiec.