Logo Polskiego Radia
PAP
Anna Wiśniewska 08.05.2015

Afery nadszarpnęły wizerunek ubezpieczycieli

Zdecydowana większość Polaków uważa firmy ubezpieczeniowe za oszustów, twierdzi "Puls Biznesu" powołując się na wyniki badań przeprowadzonych przez prof. Dominikę Maison, psychologa z Uniwersytetu Warszawskiego.
Afery nadszarpnęły wizerunek ubezpieczycieliGlow Images/East News

85 proc. klientów twierdzi, że ubezpieczyciele wciskają im niepotrzebne i szkodliwe polisy, 70 proc. im kompletnie nie ufa, a 80 proc. uważa, że wykorzystują one swoją siłę w relacjach z klientami.

Klienci walczą w sądach o odzyskanie pieniędzy

Eksperci oceniają, że złe oceny klientów to efekt wychodzenia na światło dzienne kolejnych afer związanych np. z funduszami kapitałowymi. Klienci walczą w sądach o odzyskanie pieniędzy, które stracili na ten produkt.

PAP, awi