Logo Polskiego Radia
polskieradio.pl
Anna Borys 29.09.2011

Nowy tablet Amazona to silna konkurencja dla iPada (wideo)

Jest mniejszy od iPada, trochę słabszy technologicznie, ale i dwa razy tańszy. Tablet Kindle Fire właśnie wchodzi na rynek.
Kindle FireKindle Fireamazon.com

Wbrew pozorom Kindle Fire nie będzie przedmiotem sprzedaży. Tablet będzie tylko pustym koszykiem, do którego klienci mają "wrzucać” kolejne cyfrowe książki, albumy z muzyką i filmy z internetowego sklepu, gdzie znajduje się 18 milionów pozycji.

Amazon podkreśla, że jego tablet w przeciwieństwie do konkurencyjnego nie odbija światła słonecznego. Produkt Apple niestety odbija, a to utrudnia korzystanie z urządzenia.

Kindle Fire nie ma zaś kamery i mikrofonu, to uniemożliwia korzystanie ze Skype.

Największą jednak różnicą jest niewątpliwie cenia. Tablet Kindle Fire ma kosztować 199 dolarów, a za najtańszą wersję iPada 2 trzeba zapłacić 499 dolarów.

di.com.pl,ab