Logo Polskiego Radia
Trójka
Michał Karpa 09.05.2016

Jak wypracować własny styl komunikacji?

"Rekiny biznesu w mediach" Aleksandry Ślifirskiej to opowieści o "sztuce tworzenia profilu publicznego" (taki jest podtytuł książki).

Zawiera ona rozmowy z Wielkimi Rybami polskiego biznesu.

"Marka osobista", "profil publiczny": czy to są "opowieści dziwnej treści" dla możnych tego świata, biznesmenów i celebrytów? Czy to, o czym mówią, może i nam się przydać?

Jeden z nich przekonuje: "Trzydzieści lat temu kobiety nie miały świadomości, że trzeba golić nogi". Oto siła metafory!

Dlaczego warto wypracować własny styl komunikacji? Jak się do tego zabrać?

W "Klubie Trójki" będą z nami Aleksandra Ślifirska i Rafał Bauer.

***

Do sluchania audycji zapraszam w poniedziałek (9 maja) w godz. 21.05-22.00.

Dariusz Bugalski