Logo Polskiego Radia
IAR
Daniel Czyżewski 02.09.2019

"Przygotuj się na brexit" - akcja informacyjna brytyjskiego rządu

Billboardy, reklamówki w mediach, strona internetowa, ale też na przykład kubki z nadrukiem - to wszystko składa się na kampanię brytyjskiego rządu, która ma uświadomomić Brytyjczkom, że brexit jest za pasem i trzeba się na niego przygotować. Koszt kampanii to kilkadziesiąt milionów funtów.
Posłuchaj
  • Wśród scenariuszy są też przedwczesne wybory. Relacja Adama Dąbrowskiego (IAR)
Czytaj także

Premier Boris Johnson nie wyklucza twardego brexitu, jeśli Unia nie zrobi ustępstw w sprawie tak zwanego irlandzkiego bezpiecznika. Wspólnota na razie je wyklucza.

Tymczasem opozycja i część konserwatystów łączą siły, by jutro powstrzymać twardy brexit. Wśród scenariuszy są też przedwczesne wybory - na wniosek opozycji albo też rządu. Dziś wieczorem - nadzwyczajne posiedzenie gabinetu. 

dcz