Logo Polskiego Radia
PAP
Artur Jaryczewski 02.09.2011

SLD odpowiada na spot PO. "Polacy nabijani w butelkę"

Sojusz zaprezentował swój spot, który jest odpowiedzią na reklamówkę PO w sprawie dostępności internetu w Polsce.
Tomasz KalitaTomasz Kalitafot. W/Kusiński/PR

Zobacz galerię DZIEŃ NA ZDJĘCIACH >>>

- Polacy dają się w tej sprawie nabijać w butelkę - ocenili na konferencji prasowej politycy Sojuszu: rzecznik partii Tomasz Kalita i Łukasz Naczas.

Na konferencji prasowej w Sejmie zaprezentowany został spot PO dotyczący dostępu do internetu. - Hot spoty i dostęp do internetu zdecydowanie ułatwiają życie - ocenia w reklamówce Platformy młody mężczyzna. - W każdej chwili można otworzyć swój telefon i połączyć się internetem - mówi z kolei młoda kobieta.

W przedstawionej w drugiej kolejności reklamówce Sojuszu oceny w tej sprawie są zgoła odmienne.

- W czasie kampanii wyborczej PO przypomniała sobie, że są internauci - mówił Kalita. Jak ocenił, "to jest wielka porażka". - Chcemy powiedzieć polskim wyborcom - nie dajcie się nabić w butelkę, bo to jest kolejna ściema rządu i skończy się na obietnicach wyborczych - ocenił rzecznik Sojuszu.

- Pytanie na jakiej zielonej wyspie żyją ci ludzie. Pytanie, czy może są to aktorzy, czy osoby opłacone - pytał Kalita. Jak zapewnił, SLD "w przeciwieństwie do spotów PO stara się robić prawdziwe sądy".

Według Naczasa, Polska nadal jest "na szarym końcu UE" pod względem dostępności do internetu.

aj

''