Logo Polskiego Radia
Polskie Radio
Sylwia Mróz 05.10.2012

Portal Polskiego Radia nagrodzony za projekt "Dotknij Dźwięku"

Projekt "Dotknij Dźwięku", prowadzony wspólnie z agencją Hypermedia Isobar, zdobył dwie nagrody Silver Drum w jednym z najważniejszych konkursów reklamowych w Europie Golden Drum.
Stoję przed jakąś dziwaczną trąbą... - obraz 3D słów Marszałka Józefa Piłsudskiego na festiwalu Golden Drum w Portorożu“Stoję przed jakąś dziwaczną trąbą...” - obraz 3D słów Marszałka Józefa Piłsudskiego na festiwalu Golden Drum w PortorożuHypermedia Isobar
Galeria Posłuchaj
  • Andrzej Mietkowski: jaki był cel projektu
  • Andrzej Mietkowski: jak powstawały dźwięki 3D
Czytaj także

Projekt "Dotknij Dźwięku” zajął II miejsce w dwóch kategoriach: Event (Wydarzenie) oraz Innowacyjna Kampania w segmencie Multi Channel Award - kampanie realizowane wieloma kanałami dotarcia. Grand Prix w kategorii Innowacyjna Kampania zdobyła kreacja "Parking Douche”, przygotowana przez rosyjską agencję Look At Media. W kategorii Event główną nagrodę przyznano Baumann Ber Rivnay Saatchi & Saatchi z Izraela za kampanię "Blood Relations”.

Polskie agencje zdobyły 7 nagród za kampanie Multi Channels, w tym dwie przypadły projektowi "Dotknij Dźwięku”, oraz 10 nagród w segmencie Single Channel.

"Dotknij Dźwięku" to akcja promująca korzystanie na portalu PolskieRadio.pl z fenomenalnej bazy zasobów archiwalnych Polskiego Radia. Najsłynniejsze, kultowe nagrania XX wieku udostępniliśmy wirtualnie w sieci oraz z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii drukowania 3D podczas tegorocznego Pikniku Naukowego i Nocy Muzeów.

Na majowym Pikniku namiot PolskieRadio.pl był oblegany przez odwiedzających. Wśród drukowanych nagrań znalazły się między innymi słowa Neila Armstronga wypowiedziane na Księżycu, polonez w wykonaniu Paderewskiego, sportowe poezje Tomasza Zimocha, słynne cytaty z Johna Kennedy'ego i Martina Luthera Kinga, jedyny zapis dźwiękowy głosu Józefa Piłsudskiego, Lecha Wałęsy i Jana Pawła II oraz polityczne lapsusy językowe znane z plebiscytu Srebrne Usta.
Zobacz serwis Dotknij Dźwięku
Golden Drum to festiwal reklamy, w którym startują najlepsze kreatywne zespoły z całej Europy. Poza konkursem odbywają się wykłady wybitnych specjalistów z branży, seminaria poświęcone kreacji itp. W tym roku przypada 19. odsłona tego prestiżowego wydarzenia w starym, uroczym miasteczku na wybrzeżu Słowenii.
Tu możesz zobaczyć prezentację nominacji Dotknij Dźwięku >>>
Hypermedia Isobar o kampanii Dotknij Dźwięku