Logo Polskiego Radia
Trójka
Michał Przerwa 08.08.2016

Nierozważny skok do wody oznacza kalectwo

Mija już 21 lat, od kiedy Fundacja Integracja prowadzi kampanię społeczną "Płytka wyobraźnia to kalectwo".

Ma ona uświadomić - głównie młodym ludziom - że jeden niefortunny skok do wody może skończyć się życiem na wózku.

- Kampania ma 21 lat, ale jest wciąż potrzebna. Wciąż problemem są nierozważne skoki do wody. Kampania musi być powtarzana, żebyśmy mogli trafić co roku do nowego pokolenia - mówi Tomasz Pisarzewski z Integracji.

Co w tym roku wymyślili autorzy kampanii? Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Na wyciągnięcie ręki
Autor: Elżbieta Korczyńska
Gość: Tomasz Pisarzewski, Piotr Pawłowski (Fundacja Integracja), Darek Malejonek (muzyk, ambasador kampanii)
Data emisji: 8.08.2016
Godzina emisji: 18.38

mp/jp