Logo Polskiego Radia
Trójka
Emilia Iwanicka 10.05.2016

Czym jest sztuka tworzenia własnej marki?

- Uczę, jak w piękny sposób opowiadać o tym, co się robi na co dzień. Głównie w biznesie, ale można to przełożyć na wiele innych sfer życia, bo komunikacja jest bardzo ważna - mówiła Trójce Aleksandra Ślifirska.
Posłuchaj
  • Aleksandra Ślifirska i Rafał Bauer opowiadają o tworzeniu własnej marki (Klub Trójki/ Trójka)
Czytaj także

Ślifirska jest autorką książki "Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego". Przekonuje w niej, że to jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Joanna Przetakiwicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski, z którymi rozmawiała autorka.

W Trójce opowiadała m.in. o tym, czy kobieta prowadząca dom potrzebuje tworzyć markę osobistą i jak w praktyce wygląda budowanie własnej marki. Czym owa marka różni się od profilu publicznego i wizerunku?

***

Tytuł audycji: Klub Trójki
Prowadzący:
Dariusz Bugalski
Goście:
Aleksandra Ślifirska (autorka książki "Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego"), Rafał Bauer (jeden z bohaterów książki Aleksandry Ślifirskiej)
Data emisji:
9.05.2016
Godzina emisji:
21.07

ei/fbi