Logo Polskiego Radia
Polskie Radio
migrator migrator 06.04.2010

Internauci wyśmiewają iPad’a

Aż 300 tysięcy iPadów sprzedano w samych Stanach Zjednoczonych w pierwszym dniu sprzedaży. Wielu internautów wyśmiewa jednak urządzenie, ponieważ w rzeczywistości nie posiada ono żadnych nowych funkcji w porównaniu do iPhone’a czy dotykowego iPod’a.

To mniej niż przewidywali eksperci, ale i tak zainteresowanie mediów nowym gadżetem jest w USA olbrzymie. Najwięcej testów, recenzji i „pierwszych wrażeń” z ledwo co przyniesionego ze sklepu urządzenia pojawiło się oczywiście w Internecie.

iPad był reklamowany jako urządzenia „magiczne”, które rewolucjonizuje sposób w jaki czytamy książki czy korzystamy z Internetu.

Wielu Internautów wyśmiewa jednak urządzenie, ponieważ w rzeczywistości nie posiada ono żadnych nowych funkcji w porównaniu do iPhone’a czy dotykowego iPod’a. Wśród największych minusów internauci wymieniają m.in. brak wtyczki flash, która pozawala na odtwarzanie wideo na stronach (producent - firma Apple mówił, że iPad jest idealny do surfowania po sieci). Brakuje również kamery czy możliwości pracowania na kilku aplikacjach jednocześnie (tak jak to można robić na tradycyjnym komputerze).

Internauci mówią również o tym, że to jest urządzenie zupełnie zbędne w codziennym życiu, ponieważ jest za duże aby można było go nosić w kiszeni, a ma zbyt ograniczone możliwości, żeby zastąpiło komputer. To po prostu więszy iPod Touch - oceniają.

iPad to tablet. Posiada on kolorowy ekran dotykowy o wielkości 9,7 cala i jest kompatybilny z aplikacjami dla iPhone'a czy iPod Toucha.

Urządzenie jest wielkości kartki papieru o formacie A4. Ma grubość 1,3 cm i waży 0,7 kilograma.

iPad kosztuje od 499 dolarów do 699 dolarów w zależności od pojemności twardego dysku (od 16 GB do 64 GB).

Zobacz jak Internauci śmieją się z iPad'a:

rk