Projektantki podkreślają, że od początku kojarzone były z marką zagraniczną, ponieważ od razu działały w zupełnie inny sposób niż pozostałe polskie firmy, które najpierw produkowały ubrania, a dopiero potem je sprzedawały. - U nas kolekcja przygotowywana jest rok wcześniej, nasz klient, czyli dystrybutor, zamawia towar, a produkcja jest realizowana zgodnie z tym zamówieniem - wyjaśniają.
- Pomysł wziął się z tego, że jeździłyśmy na snowboardzie, a nie miałyśmy się w co ubrać. W Polsce nie było takich ubrań dla kobiet - wspominają Anita i Kamila. Opowiadają też o tym, jak uszyły pierwsze bluzy dla siebie, a potem kolejnych 100 dla znajomych. - Dzięki temu nagle w różnych środowiskach pojawiło się dużo dziewczyn w tych bluzach, a do nas zgłosili się potencjalni klienci z Polski, Austrii - opowiadają.
Goście audycji zdradzają, jak często noszą własne ubrania, ale mówią też o momentach, w których nie są w stanie na nie patrzeć. Wyjaśniają także, co to znaczy być "dziewczyną Femi".
***
Tytuł audycji: "Droga na szczyt" z cyklu "Twarzą w twarz"
Prowadzi: Nina Harbuz-Karczmarewicz
Goście: Anita i Kamila Nawarkiewicz (twórczynie marki Femi Pleasure)
Data emisji: 20.10.2016
Godzina emisji: 23.06
mg/pg