Dyrektor targów Agnieszka Szpaderska mówi, że elementem misji organizatorów jest sprowadzenie do Polski kupców z zagranicy, tak, aby polskie firmy nie musiały jeździć do danego kraju na kilka imprez w roku, ale miały dostęp do potencjalnych kontrahentów zgromadzonych w jednym miejscu. Wiadomo, że na tegoroczne targi przyjadą poszukujący nowych produktów przedsiębiorcy między innymi z Rumunii, Mołdawii, Hiszpanii, Niemiec, Turcji, Bułgarii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich czy Hong Kongu.
- Wszyscy oni przyjeżdżają w poszukiwaniu dobrej jakości produktów z Polski, ale też z Unii Europejskiej, ponieważ będziemy mieli też wystawców z krajów Wspólnoty - dodaje Agnieszka Szpaderska.
Polska żywność to dobra i zdrowa żywność
Rozmówczyni Naczelnej Redakcji Gospodarczej wyjaśnia, że kupcy z odleglejszych krajów, jak na przykład Wietnam, przyjeżdżają do Polski głównie w poszukiwaniu produktów już przetworzonych. Firmy z Europy szukają już większego wachlarza produktów, między innymi mięsa, produktów mlecznych i słodyczy.
Agnieszka Szpaderska liczy, że dzięki targom uda się wypromować polskie produkty jako te, które charakteryzują się wysoką jakością.