Sklepy internetowe oferują całą paletę produktów codziennego użytku, przez specjalistyczne urządzenia, np. do rehabilitacji. Dzięki takim usługom osoby starsze mogą czuć się zupełnie niezależne i bez wychodzenia z domu nabyć rzeczy ułatwiające funkcjonowanie w otaczającej ich rzeczywistości.
Sklep przyjazny dla starszego pokolenia
Widząc potrzeby seniorów, którzy z czasem będą korzystali z Internetu coraz więcej, a co za tym idzie będą także bardziej świadomi i wymagający, firma emporia wyszła ich oczekiwaniom na przeciw i stworzyła przyjazny w obsłudze sklep internetowy www.emporiasklep.pl.
„Tylko kompleksowe przygotowanie sklepu internetowego przez doświadczonych ekspertów, którzy znają grupę docelową firmy, może zapewnić wiarygodną i profesjonalną prezentację marki i pomóc prawidłowo spełniać swoją rolę, jaką jest dostarczenie konkretnych informacji o produktach oraz szybki i łatwy ich zakup. www.emporiaklep.pl spełnia te warunki, dzięki przemyślanej budowie serwisu.” –
- Internetowy serwis emporiasklep.pl jest zbudowany według myśli przewodniej marki emporia „Łatwiejsza komunikacja”. Projektując go pamiętano o podstawowym warunku – czytelności struktury i schematu serwisu. Dzięki dużym czcionkom i zdjęciom, które dodatkowo można powiększyć specjalną lupą, nie trzeba wytężać wzroku, by przeczytać informacje lub dojrzeć szczegóły produktu. Niewielka ilość zakładek, a także starannie wyselekcjonowana treść, umożliwiają łatwe i szybkie odnalezienie szukanych informacji.
„emporiasklep.pl przy swojej przyjaznej funkcjonalności nie ma na celu ograniczenia kontaktu klienta z firmą. W specjalnej zakładce jest dostępny formularz kontaktowy oraz numer telefonu, na wypadek, gdyby ktoś chciał porozmawiać z obsługą serwisu. W ten sposób to pozornie bezosobowe narzędzie, jakim jest sklep internetowy, staje się kolejnym kanałem komunikacji z klientami’ - mówi Grzegorz Możdżyński, Dyrektor Generalny Emporia Telecom w Polsce.