„W nowej ofercie to klient zadecyduje o warunkach korzystania z usług SMARTO, jak również sam wybierze rozwiązania dostosowane do jego indywidualnych potrzeb. Wychodzimy z założenia, że to przedsiębiorcy sami najlepiej znają swoje potrzeby, dlatego przygotowaliśmy kilka możliwości zarówno w ramach pojedynczych rozwiązań, jak i łączonych pakietów SMARTO. Zależy nam, aby wspierać młode firmy, dlatego wyszliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom.” – informuje Michał Mysiak, Business Line Manager SMARTO, Aiton Caldwell SA.
- Nowa oferta jest dobrym rozwiązaniem dla właścicieli początkujących firm, dla których istotna jest optymalizacja procesów biznesowych przy jednoczesnej redukcji ponoszonych wydatków. SMARTO umożliwia bowiem skorzystanie z pojedynczych rozwiązań w ofercie prepaid lub abonament – klient może zakupić tylko rozwiązanie telefonia, hosting, bezpieczeństwo lub CRM online.
- Oprócz tego w ofercie przygotowano promocyjne pakiety w optymalnych konfiguracjach – 2w1, 3w1 oraz 4w1, na przykład telefonia oraz CRM online czy telefonia i hosting. Konfiguracja pakietów jest dowolna i stanowi odpowiedź na zróżnicowane potrzeby firm, charakterystyczne dla konkretnych branży. Pakiet STARTER jest uzupełnieniem oferty dla osób niezdecydowanych lub dopiero startujących w biznesie.
- Mogą oni przez pół roku całkowicie bezpłatnie korzystać ze wszystkich rozwiązań SMARTO. Jest to doskonała okazja, aby przetestować wybrane narzędzia oraz przekonać się, jak mogą one usprawnić funkcjonowanie biznesu.
SMARTO nie wymaga posiadania i obsługi drogiego sprzętu, gdyż oparte jest na technologii SaaS. Oznacza to, że całość fizycznej infrastruktury została przeniesiona do środowiska wirtualnego (tzw.chmury) i dostępne jest poprzez internet. Dzięki temu klient może korzystać z rozwiązań od razu po zakupie, w każdym czasie i z każdego miejsca na świecie, poprzez intuicyjny panel www. Dzięki modelowi SaaS już nawet małe firmy mogą korzystać z nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych, dotychczas zarezerwowanych jedynie dla dużych przedsiębiorstw. W odpowiedzi na zróżnicowane oczekiwania klientów, w przyszłości planowany jest dalszy rozwój oferty SMARTO, poprzez włączenie do niej kolejnych rozwiązań dostępnych online, takich jak: e-księgowość, e-prawnik czy wideokonferencje.