Nowe Technologie

Acer ma szybki serwis

Ostatnia aktualizacja: 28.01.2013 03:35
Firma Acer oferuje wysokiej jakości usługi serwisowe dla swoich klientów. Według najnowszych danych za II półrocze 2012 roku, Acer zminimalizował średni czas naprawy sprzętu do mniej niż 3 dni, a 77% połączeń jest odbieranych przez call center w czasie poniżej 30 sekund.
Acer ma szybki serwis
Foto: Glow Images/East News

 

Aby zapewnić najwyższą jakość usług, firma Acer stworzyła własne centrum magazynowo-serwisowe -jedyne na polskim rynku wśród firm dostarczających sprzęt IT. Dzięki temu, praca w serwisie podlega stałej kontroli związanej z planowaniem zakupów, a także nadzorowaniu poziomu awaryjności poszczególnych komponentów.

  • W ten sposób firma Acer jest w stanie na bieżąco usprawniać procedury zarządzania obsługą klienta. Według danych z drugiego półrocza 2012 roku serwis Acer w ciągu 5 dni roboczych (z wyłączeniem transportu) obsługuje aż 93% zgłoszeń. Średni czas naprawy wynosi 2, 79 dnia.

 

Ważnym aspektem funkcjonowania serwisu Acer na wysokim poziomie jest również szybka reakcja call center. Konsultanci udzielają kompetentnych odpowiedzi na pytania o produktach firmy przy realizowaniu aż 77% połączeń w czasie poniżej 30 sekund, przy średnim czasie oczekiwania na połączenie: 39 sekund.



autor: Informacja prasowa

Zobacz więcej na temat: acer firma transport
Czytaj także

Acer walczy ze stereotypami

Ostatnia aktualizacja: 15.10.2012 00:00
Nie jest tajemnicą, że na rynku pokutował stereotyp o problematycznym serwisie firmy Acer. Sprawdziliśmy jak wygląda to w praktyce - 93% wszystkich napraw, które trafiają do centrum serwisowego Acer jest realizowane w ciągu zaledwie pięciu dni roboczych, a 63% w czasie poniżej 48 godzin!
rozwiń zwiń