Dzięki zawarciu umowy z InsideView Inc., wiodącym dostawcą rozwiązań social intelligence, Microsoft oferuje użytkownikom rónież rozwiązania Dynamics CRM Online nowe możliwości społecznościowe.
- Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a także zapewniają użytkownikom lepsze doświadczenia.
- Warto wymienić tu zdefiniowane na nowo środowisko użytkownika oraz przejrzysty interfejs oparty na najlepszych praktykach branżowych, który umożliwia szybkie i płynne wyświetlenie na jednym ekranie wszystkich niezbędnych informacji związanych z wykonywanym zadaniem.
- Nowa wersja systemu oferuje również udoskonalone narzędzia nawigacyjne, zapewniające dostęp do dowolnego rekordu za pośrednictwem jednego kliknięcia, a także przewodnik po procesach, umożliwiający szybkie tworzenie i dostosowywanie procesów do wymagań biznesowych i oczekiwań klientów. Z kolei integracja z serwisem Yammer pozwala na stały kontakt z klientami, którzy mogą szybko komentować wpisy lub rozmawiać z poziomu oprogramowania Microsoft Dynamics CRM (zainstalowanego w wersji on-premise lub online). Co więcej, Yammer może być wykorzystywany w całej organizacji, włączając do konwersacji nawet te osoby, które nie posiadają licencji CRM.
Nowa wersja systemu bez problemu współpracuje także z Microsoft Lync i Skype, umożliwiając użytkownikom łatwą komunikację z klientami i współpracownikami w czasie rzeczywistym oraz stały dostęp do potrzebnych informacji.
Większe możliwości społecznościowe
Dzięki współpracy z InsideView Microsoft Dynamics CRM w wersji online został wyposażony w usługę Social Insights. Rozwiązanie udostępnia w czasie rzeczywistym informacje na temat firmy i jej kontaktów, pochodzące aż z 30 000 różnych źródeł (portale i strony międzynarodowe), umożliwiając pracownikom działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta osiąganie lepszych wyników w krótszym czasie oraz pozwalając im w pełni skupić się na celach sprzedażowych i obsłudze klienta.
Nowe szablony branżowe
Nowa wersja rozwiązania Microsoft Dynamics CRM udostępnia klientom wstępnie zdefiniowane i w pełni prekonfigurowane szablony, które dokładnie opisują każdy etap danego procesu wraz z zalecanymi działaniami koniecznymi do jego realizacji. Nowe szablony dostosowane są do specyficznych potrzeb różnych branż, takich jak usługi profesjonalne, produkcja czy usługi finansowe. Co więcej, szablony są dostępne z poziomu wszystkich urządzeń mobilnych współpracujących z systemem Microsoft Dynamics CRM.
Mobilność pełna
Wraz z nową wersją Microsoft Dynamics CRM użytkownicy rozwiązania zyskają także dostęp do nowych, mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady,
a także możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dostosowanych do ekranów dotykowych na telefonach z systemami Windows 8 i Android oraz urządzeniach z serii iPhone. Nowe rozwiązania mobilne zapewnią im pełny dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz, a także możliwość bieżącego kontaktu ze współpracownikami
i klientami bez względu na to, gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia aktualnie korzystają.
– Nowa wersja systemu Microsoft Dynamics CRM zapewnia naszym klientom jeszcze większe możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, a także bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Naszym założeniem było stworzenie rozwiązania przyjaznego użytkownikowi, które umożliwi mu jeszcze szybszą i łatwiejszą realizację celów sprzedażowych z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych – komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager, Microsoft.
autor: Cezary Tchorek-Helm