Ariel Lüdi, dyrektor generalny hybris, powiedział: „Koncentracja na segmencie B2C stanowi podwaliny naszego sukcesu. Dzięki temu znajdujemy się w czołówce dostawców, których produkty ewoluują w kierunku prawdziwego handlu typu omnichannel. Z wielkim zadowoleniem przyjmujemy informację, że nasze technologie B2C są uznawane za wiodące w tym dynamicznie rozwijającym się sektorze handlu”. Według raportu „[...] w ostatnich dwóch latach rozwiązanie hybris osiągało dojrzałość i w rezultacie szybko zwiększało swój udział w rynku. [...] Jego najważniejsze cechy wyróżniające to dobre narzędzia do zarządzania treścią, zarządzania katalogiem produktów, integracja z procesami w przedsiębiorstwie oraz możliwości globalizacji i internacjonalizacji. W ramach funkcjonalności związanej z handlem elektronicznym rozwiązanie hybris oferuje dobrze zdefiniowaną możliwość rozszerzania produktu i dostosowywania go w sposób pozwalający tworzyć różne branżowe serwisy handlowe”.
- Według raportu Forrester Wave: B2C Commerce Suites „dzisiejsze firmy wielokanałowe stają się coraz bardziej wielobranżowe i mają wiele lokalizacji. Pozwala to stosować bardziej dokładny i ukierunkowany marketing oraz korzystać z optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych z użyciem bardziej szczegółowych terminów i metadanych. Innowacyjne działania promocyjne i marketingowe w takich obszarach, jak szybka wyprzedaż (flash sales), sprzedaż w sieciach społecznościowych (social commerce) i handel mobilny, również wiążą się z potrzebą obsługiwania wielu zróżnicowanych lokalizacji i punktów kontaktu z klientami za pośrednictwem wspólnej infrastruktury”.
Raport można pobrać ze strony: https:\/\/www.hybris.com/forrester-wave-Q3-2012