Office 365 zawiera także rozbudowane, przeznaczone dla przedsiębiorstw funkcje społecznościowe. Obecnie dostępne są one na poziomie SharePoint i Yammer, a od czerwca będzie można dodatkowo zintegrować Lync z najpopularniejszym komunikatorem internetowym Skype. Office 365 jest od dziś dostępny na 69 rynkach w 17 językach, a w drugiej połowie roku liczba ta powiększy się o dodatkowe 20 rynków i 16 języków.
Od swojej premiery w połowie 2011 roku, Office 365 należy do najszybciej rozwijających się produktów w historii firmy Microsoft. Po zaledwie 18 miesiącach jedna piąta klientów firmy Microsoft z sektora biznesowego korzysta już z usługi płatnej, podczas gdy rok temu była to jedna siódma. W ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba małych i średnich firm korzystających z Office 365 wzrosła o 150%.
Dzisiaj firma Microsoft poinformowała także, że do grona użytkowników Office 365 dołączył Hamburg Port Authority, drugi pod względem wielkości portu w Europie, Midroc Europe, firma z branży budowlanej i zarządzania nieruchomościami, a także Sephora, lider sprzedaży produktów kosmetycznych. W Polsce z Office 365 korzystają już między innymi Regerersis, Consortia Sp. z o.o., Damovo Polska Sp. z o.o., Eopen, APN Promise S.A., Contium SA i inne.
Office 365 ProPlus
- Office 365 ProPlus to najpełniejszy zestaw najnowszych, zaawansowanych aplikacji Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, InfoPath, Access i Lync. Jedna licencja pozwala na korzystanie z aplikacji na maksymalnie pięciu urządzeniach, w tym tabletach z systemem Windows oraz komputerach PC i Mac.
- Użytkownicy mogą logować się w usłudze Office 365 z dowolnego urządzenia, a ich dokumenty i spersonalizowane ustawienia będą podążać za nimi. Dzięki temu można łatwo kontynuować pracę z miejsca, w którym została przerwana. Działy IT zyskują też potrzebne im środki kontroli, w tym możliwość korzystania z Office 365 ProPlus równolegle z innymi wersjami Office, a także narzędzia do sprawnego wdrażania aktualizacji i zarządzania nimi.
- Usługa Office 365 ProPlus jest dostępna jako niezależna usługa w subskrypcji rocznej dla jednego użytkownika lub w ramach zaktualizowanych ofert Office 365 Plan E, Plan P oraz zupełnie nowej oferty Office 365 Midsize Business.
Office 365 Midsize Business - to propozycja dla średnich firm zatrudniających od 10 do 250 pracowników.
- Usługa ta zawiera Office 365 ProPlus i zapewnia średnim firmom wysokiej jakości narzędzia z jakich korzystają w komunikacji i współpracy duże przedsiębiorstwa, w tym Exchange Online, Lync Online oraz SharePoint Online.
- Ponadto Office 365 Midsize Business dostarczanarzędzia IT, które pozwalają zachować kontrolę, a jednocześnie uprościć zarządzanie. Rozwiązanie obejmuje także integrację z usługą Active Directory, dostępną w przeglądarce internetowej konsolę do zarządzania oraz telefoniczną pomoc techniczną w godzinach pracy.
Office 365 Small Business Premium – to oferta dla małych firm zatrudniających od 1 do 25 pracowników.
Oprócz pełnego zestawu zaawansowanych aplikacji Office usługa oferuje pocztę biznesową, udostępniane kalendarze, narzędzia do tworzenia i aktualizacji witryn internetowych oraz wideokonferencji HD. Ten zestaw usług jest bardzo łatwy w zarządzaniu i nie wymaga wsparcia informatycznego.
Nowy Office dostępny dla wszystkich
Office 365 dla klientów biznesowych jest od dzisiaj dostępny dla firm, instytucji edukacyjnych i użytkowników indywidualnych. Oprócz zapowiedzianych dziś usług biznesowych od 29 stycznia dostępna jest oferta Office 365 Premium dla Użytkowników Domowych oraz najnowsze edycje tradycyjnych pakietów i serwerów Office.
Klienci mogą kupować Office 365 bezpośrednio od firmy Microsoft lub u autoryzowanych sprzedawców detalicznych i partnerów. Więcej informacji na temat można uzyskać na stronie www.office.com, gdzie można również zarejestrować się w celu uzyskania bezpłatnej wersji próbnej.
autor: Informacja prasowa