Dzięki unikalnemu połączeniu dwóch narzędzi, silnika rekomendacji i usługi remarketingu, właściciele sklepów online mogą skuteczniej niż kiedykolwiek rozpoznawać potrzeby swoich klientów i kierować do nich w pełni spersonalizowane oferty także wtedy, gdy już opuszczą ich sklep on-line czy stronę www. Z kolei klienci odwiedzjący stronę sprzedawcy otrzymują najkorzystniejsze dla nich oferty w czasie rzeczywistym w postaci rekomendacji w sklepie on-line oraz spersonalizowane reklamy, gdy opuszczą już sklep. To jedyna taka integracja w Polsce.
Korzyści dla konsumenta
|
Korzyści dla sklepu
|
Oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb
|
Większa sprzedaż
|
Zawsze najświeższe informacje o produktach
|
Większa konwersja klienta
|
Informacje o najlepszych cenach w czasie rzeczywistym
|
Częstsze odwiedziny sklepu i witryny www
|
Rozbudowana oferta alternatywnych produktów
|
Optymalizacja wydatków reklamowych dzięki dotarciu do właściwego klienta
|
Oszczędność czasu i wygoda
|
Kompleksowe narzędzie optymalizujące kontent zarówno na stronie sklepu jaki i w sieci
|
Dodatkowo system przedstawia zoptymalizowaną i dostosowaną do potrzeb konsumenta treść, a sprzedawcy daje wiele możliwości personalizowania przekazu w kampaniach reklamowych, w zależności od potrzeb klientów. Połączenie tych dwóch narzędzi w zintegrowany, automatyczny system działający zarówno na stronie sklepu, jak i w całej sieci oznacza większą możliwość konwersji czy dotarcia do użytkownika z ofertą jakiej oczekuje. Na każdym etapie jego aktywności online.
Personalizowane rekomendacje w sklepie i w reklamie
Właściwe rozpoznanie potrzeb konsumentów powoduje, że wracają oni na stronę sklepu częściej, kupują więcej i polecają stronę swoim znajomym. Obecnie z dualnego systemu Quartic korzystają m.in. www.matras.pl, www.dekoria.pl czy www.sonymobile-sklep.pl.
Polski know-how
Autorski silnik Quartic i remarketing to coś więcej niż prosta informacja o tym, jakie produkty sprzedają się najlepiej w danym sklepie i jakie przedmioty obserwują inni użytkownicy. Inteligentny algorytm pozwala m.in. na zwiększenie wartości koszyka. Klient podczas zakupów może być np. informowany w czasie rzeczywistym o dodatkowych produktach z innych kategorii, które będą pasować do jego zamówienia lub o najlepszych promocjach danego dnia, a także wielu innych ofertach jakie przygotował dla niego sprzedawca.
Słowniczek pojęć
Silnik rekomendacji – Dzięki tej usłudze klient odwiedzający sklep online widzi najlepsze, dopasowane do jego potrzeb oferty w specjalnej dedykowanej sekcji strony. System dzięki analizie indywidualnego zachowania na stronie www lub w sklepie online, rekomenduje użytkownikowi w oddzielnych ramkach przedmioty, które mogą go zaciekawić lub będą odpowiednim uzupełnieniem jego zamówienia.
Remarketing – Gdy klient opuści już stronę sklepu internetowego,system będzie co jakiś czas informował go o promocjach i ofertach jakie w międzyczasie pojawiły się w sklepie lub o ciekawych produktach, które mogą być dodatkiem do jego wcześniejszych zakupów. Zaletą systemu jest to, że funkcjonuje on nie tylko na stronie www sklepu ale w całej sieci, niezależnie gdzie aktualnie przebywa konsument.
SAAS (ang. Software as a service) – Skrótem tym określa się model, w którym klient nie musi instalować danego oprogramowania na swoim komputerze aby móc z niego korzystać. Aplikacja jest przechowywana na serwerze producenta i udostępniana użytkownikom poprzez internet. Producent odpowiada za wszystkie kwestie związane z obsługą techniczną oprogramowania i gwarantuje jego niezawodność.
autor: Materiały prasowe