Oprogramowanie pozwala średnim i dużym organizacjom na interakcję z klientami poprzez takie kanały, jak czat, Facebook, Google lub Bing, narzędzia typu self-service czy kanał mobilny. Przejęcie firmy Parature jest wynikiem konsekwentnie realizowanej polityki poszerzania oferty rozwiązań Microsoft Dynamics CRM, obejmującej obszar urządzeń mobilnych, marketingu i mediów społecznościowych.
Rozwiązania Parature będą stanowić rozszerzenie funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics CRM w zakresie obsługi klientów w obszarze przepływów pracy, elastyczności oraz dostarczania klientom wyjątkowych doświadczeń, które pozwolą pracownikom contact center na jeszcze lepsze wykonywanie swoich obowiązków.
– Klienci są obecnie lepiej skomunikowani i poinformowani niż kiedykolwiek wcześniej. Organizacje poszukują rozwiązań biznesowych, które pozwolą zwiększyć ich zdolność do kontaktu z klientami na własnych warunkach, wykorzystując preferowane przez siebie urządzenia i kanały – powiedział Bob Stutz, corporate vice president, Microsoft Dynamics CRM. –Parature odpowiada na potrzeby każdej działalności, dzięki czemu pozwoli nam zaoferować jedno z najlepszych rozwiązań w chmurze do samodzielnej obsługi klientów. Jest to atrakcyjne narzędzie dla organizacji zaangażowanych w dostarczanie najlepszych usług, które konsekwentnie przekraczają oczekiwania swoich klientów – dodaje.
Parature posiada 70 milionów użytkowników swoich rozwiązań na całym świecie, obsługując ponad 500 znanych marek, m.in. Ask.com, Agencję Ochrony Środowiska USA, IBM, Saba Software Inc., Tagged Inc. i Threadless.
- Firma jest również laureatem nagrody 2013 Frost & Sullivan Customer Value Enhancement Award za wykorzystanie mediów społecznościowych w celu wsparcia organizacji w oferowaniu wyjątkowej jakości obsługi swoim klientom.
Obecnie Parature funkcjonuje na 12 różnych rynkach (w Australii, Austrii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Izraelu, Korei, Singapurze, RPA, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych oraz we Włoszech). Rozwiązania Parature zostaną zintegrowane z Microsoft Dynamics, zaś firma będzie nadal funkcjonować jako niezależna jednostka.
– To dla nas ważne i strategiczne przejęcie, które przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji w obszarze rozwiązań CRM oferowanych w chmurze. Połączenie z firmą Parature pozwoli nam rozszerzyć dotychczasową ofertę aplikacji cloudowych oraz wejść na nowe, dotąd nieosiągalne dla nas rynki – podsumowuje. – komentujeAdam Komorowski, dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy Microsoft.
- Szczegóły dotyczące zawartej transakcji, w tym planów integracji produktów oraz czasu realizacji, zostaną udostępniane na konferencji Parafest 2014 w Las Vegas (24-25 lutego) oraz podczas Convergence 2014 w Atlancie (4-7 marca).
Autor: Jan Petersen