Nowe Technologie

HD Voice korzystne dla firm

Ostatnia aktualizacja: 26.07.2012 00:00
Zgodnie z najnowszymi badaniami Siemens Enterprise Communications przeprowadzenie rozmowy telefonicznej jest płynniejsze i lepsze, gdy firmy wykorzystują system komunikacji głosowej HD.
HD Voice korzystne dla firm
Foto: Glow Images/East News

 

„Siemens Enterprise Communications, wspierając technologię HD całym swoim portfolio produktów głosowych IP z AudioPresence, zwiększa wartość już sprawdzonej gamy rozwiązań klienckich i telefonicznych. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się dźwiękiem o wyższej jakości i doskonałej klarowności, co łączy się z lepszym poziomem zrozumienia rozmówców. Ostatecznym rezultatem jest wyższy stopień satysfakcji klienta i wzrost produktywności” - powiedział Mohamed Alaa Saayed, starszy analityk branży z firmy Frost & Sullivan.

 

Lepsza jakość HD

 


  • Zdecydowana większość (97 proc.) ankietowanych stwierdziła, że jest zauważalna różnica w jakości HD. 91 proc. badanych osób preferuje korzystanie z rozwiązań głosowych HD w biurze w stosunku do „standardowej” jakości telefonii IP.

  • Poza tym 94 proc. ankietowanych uważało, że poprawa jakości komunikacji głosowej z AudioPresenceT HD pozytywnie wpłynie na ich codzienną pracę.

  • Tylko trzy procent respondentów stwierdziło, że nie może dostrzec różnicy pomiędzy próbkami głosowymi (standard a HD).

 

Ostatnio ogłoszone wyniki badań Siemens Enterprise Communications potwierdzają, pozytywny wpływ na biznes oraz zapotrzebowanie użytkowników na komunikację głosową HD. W interaktywnym multimedialnym badaniu symulacyjnym próbki audio były testowane w różnych codziennych scenariuszach użytkowania systemów głosowych. Testowano dwa rodzaje jakości: „standardową” i AudioPresence HD.

 

Te wnioski współgrają z rosnącym trendem konsumeryzacji IT, gdzie użytkownicy przyjmują za normę standard HD: ekrany dotykowe, obraz i dźwięk. Teraz użytkownicy końcowi chcą także coraz lepszej jakości dźwięku. W środowisku roboczym jakość HD może mieć wpływ na mniejszą frustrację pracowników i lepsze relacje z klientami i współpracownikami, gdyż komunikacja przebiega płynnie, bez zakłóceń i unika się nieporozumień.

 

Wyjątkowy dźwięk HD w standardzie

 

W przeciwieństwie do innych dostawców, Siemens Enterprise Communications jako jedyny oferuje możliwość immersyjnego HD Voice jako standard w całym zakresie swoich rozwiązań OpenStage telefonów IP bez dodatkowych kosztów. AudioPresence HD jako wsparcie rozwiązań głosowych jest w nowym kliencie OpenScape Mobile dla iOS i Android, a także w kliencie OpenScape Personal dla telefonów stacjonarnych oraz w systemie OpenScape UC dla telekonferencji.

 


  • AudioPresence HD wykorzystuje oparty na standardach G.722 HD kodek audio, a także najlepszy w swojej klasie głośnik, mikrofon i akustyczne komponenty z zaawansowaną redukcją szumów i echa we wszystkich telefonach IP OpenStage.



Zobacz więcej na temat: android firma siemens
Czytaj także

Panasonic KX-TG6721 - dla małej firmy

Ostatnia aktualizacja: 19.06.2012 00:00
To telefon o uniwersalnej stylistyce, wyposażony w wiele praktycznych funkcji: m.in. tryb eko redukujący zużycie mocy o 90%, funkcję awaryjnego zasilania zapewniającą do 2h rozmów w przypadku utraty zasilania, książkę telefoniczną mieszczącą do 100 wpisów oraz automat zgłoszeniowy pozwalający nagrać wiadomość o długości do 30 min.
rozwiń zwiń