Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
IAR
migrator migrator 23.04.2010

Polscy reklamodawcy kochają gwiazdy

Polscy reklamodawcy kochają gwiazdy - pisze "Puls Biznesu". Spółki nie boją się angażować do kampanii rozpoznawalnych twarzy, choć trzeba im płacić po kilka milionów dolarów.

Wiceprezes spółki obuwniczej Piotr Nowijalis podkreśla, że zatrudnienie polskiej modelki Anji Rubik znacznie wpłynęło na popularność reklamowanej przez nią marki. Jego zdaniem koszty tej kampanii były niewspółmierne do osiągniętego efektu.

Również jeden z dyrektorów banku Jędrzej Marciniak jest bardzo zadowolony z efektów kampanii reklamowej, do której jego firma zatrudniła francuskiego gwiazdora Gerarda Depardieu. "Dziennie sprzedajemy 2-2,5 tysiąca kont reklamowanych przez niego" - mówi Marciniak "Pulsowi Biznesu". Nie wyklucza, że jego bank za jakiś czas do współpracy zaprosi kolejną gwiazdę. Przed Depardieu usługi banku zachwalali John Cleese i Danny de Vito.

W "Pulsie Biznesu" czytamy również, że także grupa spirytusowa chwali sobie niedawno rozpoczętą współpracę z Brucem Willisem.

sż,Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)