Jak się okazuje, nie był to najgorszy pomysł, rezultaty prac warszawiacy widzą i doceniają już dziś.
- Wyczyszczone zostały okna, ich wyżebrywanie i ściany. Już dziś obiekt prezentuje się dużo lepiej – powiedział w rozmowie z Grzegorzem Krakowskim Łukasz Kurpiewski, rzecznik prasowy grupy PKP.
Perony zostaną wyczyszczone, oświetlone, zmodernizowane, te prace na części z nich już trwają.
Brud jest zmorą nie tylko dworców, ale i pociągów. W tym drugim przypadku problem udało się częściowo rozwiązać dzięki akcji "Czysty wagon". Każdy pasażer gdy zobaczy, że któryś z elementów pociągu nie jest czysty, może go sfotografować i wysłać MMS pod numer telefonu: 697 010 170 z opisem tego miejsca. Może również wysłać zdjęcia na adres mailowy czystywagon@intercity.pl
(pp)
Aby wysłuchać rozmowy z ministrem, wystarczy kliknąć "Wielkie czyszczenie" w boksie "Posłuchaj" w ramce po parwej stronie.