Zobacz także serwis specjalny Polskiego Radia poświęcony Euro 2012>>>
Na promowanie postawy gościnności rząd przeznaczył milion złotych. Środki pochodzą z rezerwy budżetowej oraz z budżetów ministerstwa sportu i Narodowego Centrum Kultury.
Kampania ma zachęcić Polaków do tego, by jak najgościnniej przyjęli gości przybywających do naszego kraju na Euro 2012. Spoty promocyjne będą emitowane w Polskim Radiu i Telewizji Polskiej.
Na ulicach w środkach transportu, na stacjach benzynowych i w bankomatach pojawią się wizualizacje. Ich hasłem przewodnim będzie "Feel like at home", czyli po polsku "Poczuj się jak w domu". Osobom, które znają język angielski i chcą włączyć się do działań wolontariackich będą rozdawane znaczki z napisem "How can I help You?", co po polsku znaczy "W czym mogę pomóc?".
Akcja skierowana jest przede wszystkim do Polaków. Premier liczy na to, że pozostawimy po sobie dobre wrażenie. Partnerami kampanii są między innymi Polskie Radio, Telewizja Polska, PLL LOT, PKP, Orlen, sieć bankomatów Euronet oraz Poczta Polska.
IAR, mr