Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Trójka
migrator migrator 17.05.2010

Słuchalność Trójki ciągle rośnie

Program 3 Polskiego Radia może się pochwalić kolejnym rekordem w badaniach słuchalności przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC dotyczących fali luty – kwiecień 2010.

Program 3 Polskiego Radia może się pochwalić kolejnym rekordem w badaniach słuchalności przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC dotyczących fali luty – kwiecień 2010.

Najnowsza fala badań pokazała, że Trójka zyskuje coraz mocniejszą pozycję w tzw. grupie komercyjnej. Udział Programu 3 w czasie słuchania w grupie słuchaczy pomiędzy 16. a 49. rokiem życia wyniósł 7,7%, czyli o 2,2 pkt. proc. więcej w stosunku do ubiegłego roku. Jest to najlepszy wynik w historii badań RadioTrack.

„Cieszę się, że mamy tak liczne grono młodych, lojalnych Słuchaczy. Ten wynik świadczy o zaufaniu, na które nieustannie wspólnie pracujemy. Trójka to naprawdę najlepszy wybór i wciąż to udowadniamy” – mówi Jacek Sobala, dyrektor – redaktor naczelnyProgramu 3 Polskiego Radia.

Wyniki ostatnich badań świadczą o tym, że mimo silnej konkurencji wśród stacji radiowych skierowanych do tego segmentu słuchaczy, Trójka nie tylko utrzymuje swoją pozycję na rynku, ale stale ją umacnia.



tagi: POLSKA