Logo Polskiego Radia
POSŁUCHAJ
Trójka
migrator migrator 13.04.2010

Kolejne rekordy w badaniach Trójki

Trójka wzmacnia swoją pozycję w udziale w rynku i zasięgu dziennym budując solidną tendencję wzrostową, zarówno w ogólnej grupie odbiorców jak i wśród słuchaczy.

Najnowsza fala badań Radio Track Millward Brown SMG/KRC Trójki przynosi kolejne rekordy. W ogólnej grupie słuchaczy pomiędzy 15 a 75 rokiem życia udział Trójki wynosi 7,6%, a zasięg dzienny 8,7%, co oznacza że Programu 3 słucha już ponad 2,6 mln słuchaczy. Trójka po raz kolejny pobiła również rekord w tzw. grupie komercyjnej pomiędzy 16 a 49 rokiem życia. Udział w tej grupie wynosi 7,5%.

„Wszystkim słuchaczom Trójki gratuluję dobrego wyboru – cieszę się, że coraz więcej osób ceni trójkową jakość! Chciałbym także podziękować całemu zespołowi, dzięki któremu coraz więcej słuchaczy jest z nami” – mówi Jacek Sobala, Dyrektor Programu 3 Polskiego Radia.