Do amerykańskich kiosków trafił pierwszy w historii kolorowy magazyn z reklamami wideo. Krótkie filmy wyświetlane są na małych elektronicznych ekranach.
Jako pierwszy na reklamy wideo zdecydował się tygodnik rozrywkowy „Entertainment Weekly”. Magazyn wygląda zwyczajnie, jednak w środku ma tekturową wkładkę, a w niej wyświetlacz, wielkością zbliżony do ekranu telefonu komórkowego. Elektroniczny monitor wyświetla reklamy popularnego napoju gazowanego oraz zwiastuny programów telewizyjnych jednej z amerykańskiej stacji. Pamięć urządzenia może pomieścić filmy o łącznej długości 40 minut.
Wyprodukowanie elektronicznego tygodnika jest znacznie droższe od druku wersji papierowej, można jednak spodziewać się następców. W dobie poważnego kryzysu kolorowych magazynów, domy wydawnicze robią bowiem wszystko, by wzbudzić zainteresowanie klientów i przyciągnąć reklamodawców.
DANE TECHNICZNE Wyświetlacze zbudowane są w technologii LCD.Każdy ma grubość 2,7mm i rozdzielczość 320x240 pikseli.Urządzenie mieści 40 minut materiału wideo.Bateria pozwala na 70 minut pracy i może był ładowana poprzez mini-USB.Reklamy wideo opracowała firma Americhip.
pz, iar
Na skróty:
Informacje: Wiadomości| Sport| Gospodarka| thenews.pl| Euranet| IAR| Redakcja Katolicka
Rozrywka i kultura: Muzyka| Kultura| Teatr| Studio Reportażu| Polska Orkiestra Radiowa| Orkiestra Kameralna| Chór Polskiego Radia| Studia nagrań i koncertów| Bilety
Wiedza: Nauka i technologie | Historia | Szkolenia
Programy: Jedynka| Dwójka| Trójka| Czwórka| thenews.pl
Społeczności: Kontakt | Oceń nas!